انتخاب تیم دانشجویی فرمول یک دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد بعنوان بهترین تیم مسابقات بین المللی فرمول یک دانشجویی ایتالیا

 
49439 836

تیم دانشجویی فرمول یک دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات بین المللی فرمول یک دانشجویی کشور ایتالیا به عنوان بهترین تیم سال اول این دور از مسابقات انتخاب شد.

تیم پنج نفره دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که برای نخستین بار در این مسابقات با خودرو «سورنا» شرکت کرده بود همه آزمایش های فنی و دینامیکی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده این مسابقات پنج روزه که با حضور 88 تیم از 82 دانشگاه مختلف جهان در شهر وارانو در شمال ایتالیا برگزار شد، خودرو فرمول یک دانشجویی ساخت دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در بخش تست صدای اگزوز رتبه اول، در آزمایش مصرف سوخت و بازدهی رتبه سوم، در تست استقامت رتبه چهارده ام و در بازرسی های فنی مسابقات رتبه دوم را کسب کرد.در مجموع تیم دانشجویی ایران در جمع 88 تیم شرکت کننده در این مسابقات بیست وسوم شد.

دانشجویان پرتلاش کشورمان در این مسابقات بارها مورد تقدیر و تحسین داورهای بین المللی قرار گرفتند.

وحید ریاضی تهرانی، سعید ریاضی تهرانی، امیر رضا صانعی و حجت مهدی سوزنی، اعضای تیم دانشجویی ایرانی به سرپرستی دکتر حمید معین فرد، در این دور از مسابقات بودند.

لازم به ذکر است تیم دانجشویی فرمول یک دانشگاه فردوسی مشهد روز پنجشنبه به ایران باز خواهند گشت.

منبع خبر : سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از رم

Featuring-A

تقویم آموزشی دانشکده

Featuring-C

گروه‌های آموزشی / رشته‌ها

Featuring-B

مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها

Featuring-D

گروه داده پرداز دانشگاه فردوسی مشهد

بیش از5000 دانشجو
بیش از 180 عضو هیات علمی
بیش از 22000 فارغ‌التحصیل
بیش از300 دانشجوی بین‌المللی
60 رشته/مقطع تحصیلی
7 گروه آموزشی